דלג לתוכן הראשי

הדפסת תמונות על קאפה

אם הדפסתם עד היום תמונות רק על קנבס, הגיע הזמן שתכירו את הטרנד החדש. הדפסת תמונות על קאפה מתאימה לכל סוגי התמונות. עם מדפסת דיגיטלית רוחבית איכותית התוצאה תהיה מרהיבה. חברת בזלת הדפסות מבצעת הדפסות על קאפה וקנבס כך שאתם מוזמנים לבחור את מה שמתאים לכם. מעוניינים לדעת מה ההבדל? נסביר כאן מה זה קאפה ומתי כדאי לבחור בו. כלל העבודות של חברת בזלת הדפסות ידועות כאיכותיות ועמידות.
 

מה זה קאפה?

משטחי קאפה שמשמשים להדפסת תמונות עשויים חומר שדומה לקלקר דחוס. הקאפה הוא חומר קשיח ומוקצף שיוצר משטח חלק. ניתן לבצע הדפסת תמונות על קאפה בכמה מידות לצרכים פרטיים ומסחריים. בענף הדפוס הדפסה על קאפה נפוצה מזה שנים רבות למטרת שילוט פרסומי. תמונות קאפה ניתנות לתלייה על כל קיר עם מסגרת או ללא מסגרת. החומר עמיד ואינו מתפורר ללא הגנה של מסגרת.
 

הדפסת תמונות על קאפה מול הדפסה על קנבס

על מנת לבחור נכון את הבסיס להדפסת התמונה שלכם, יש להבין תחילה מה ההבדל בין שני חומרי הגלם. מבחינת מראה, הקנבס מתבסס על בד בעוד הקאפה הוא חומר סינטטי דומה לקלקר. הדפסה על קנבס מעניקה מראה יוקרתי ומושקע יותר. שיטת ההדפסה בהדפסות על קנבס היא ישירה, המדפסת מדפיסה את התמונה ישירות על בד הקנבס. לעומת זאת, הדפסת תמונות על קאפה מודפסת לרוב תחילה על נייר כאשר לאחר מכן מחברים אותו אל משטח הקאפה. מחירים של הדפסה על קנבס יהיו לרוב יקרים יותר בהשוואה לעלויות של הדפסה על קאפה. אם אתם מחפשים פתרון הדפסה זול ואיכותי – תבחרו בקאפה.
 

מה נחשב איכותי יותר?

עם המדפסת הנכונה והצוות המקצועי של חברת בזלת הדפסות מתקבלות תמונות מרהיבות בהדפסה על קאפה וקנבס כאחד. בהדפסה על בד קנבס מתקבל מראה מחוספס יותר בעוד התמונה על קאפה תהיה חדה יותר. אם התמונה אותה אתם מבקשים להדפיס כוללת פרטים קטנים רבים כדאי לבחור בקאפה. במבחן העמידות הדפסה על קנבס נחשבת עמידה יותר בהשוואה לקאפה. תמונות קנבס שומרות על מראה חדש למשך תקופה ארוכה יותר, אך בתוך מסגרת גם הקאפה נשמרת במשך שנים רבות.
הדפסת תמונות על קאפה

תמונה על קאפה

הפרמטר החשוב ביותר בכל הדפסת תמונה על קאפה הוא איכות ההדפסה. בין אם אתם בוחרים להדפיס את התמונה שלכם על קאפה ובין אם תבחרו בקנבס או בלוק עץ, חשוב לבצע את ההדפסה במקום איכותי. חברת בזלת הדפסות ידועה כחברה שמתבססת על טכנולוגיה חדישה ומדפסות דיגיטליות איכותיות. מזמינים תמונות מודפסות בפעם הראשונה? הצוות ישמח לייעץ, להסביר ולכוון אתכם אל הבחירה הנכונה.
 

הזמנת תמונה על קאפה ב-3 שלבים

1. בוחרים תמונה מתאימה.

2. עורכים את התמונה. אם אתם לא יכולים לערוך בעצמכם, אנחנו יכולים לתת לכם את השירות הנ"ל.

3. שולחים אלינו את ההזמנה לאימייל 

במעמד שליחת ההזמנה (אונליין) תתבקשו להעלות את קובץ התמונה ולבחור את מידת הקאפה. אם הקובץ שלכם גדול ולא ניתן לשלוח אותו בדואר אלקטרוני ניתן להיעזר בתוכנות שמקטינות את הקובץ. הסתבכתם? צרו קשר ונשמח לסייע. נדגיש שלא כל תמונה זקוקה לעריכה. אם בחרתם בתמונה איכותית ברזולוציה גבוהה או תמונה שצולמה בסטודיו צילום מקצועי – אין כל צורך בעריכה. חשוב לזכור שכאשר מגדילים תמונה קטנה האיכות עלולה להיפגע כך שחשוב לבחור מראש בתמונות איכותיות. תשלחו את ההזמנה רק כאשר אתם שלמים לחלוטין עם התמונה שבחרתם.
 

איזו צורה של קאפה כדאי לבחור?

תמונה על קאפה אפשר להזמין בכמה מידות וצורות. אתם בוחרים בין תמונה מלבנית לבין צורה ריבוע. תבחרו את הצורה שמתאימה לכם בהתאם לתוצאה המבוקשת. אם תרצו לייצור קולאז' עם 6-12 תמונות קטנות – צורת ריבוע היא הפופולרית ביותר. בעבור מראה מתוחכם יותר נשלב יחד באותו הקיר מספר תמונות מלבניות בגודל אחיד או בכמה גדלים. תמונות נוף פנורמיות כדאי להדפיס על קאפה בצורת מלבן אופקי ארוך. תמונות פנים נראות נהדר על קאפה בצורה ריבוע. צורת מלבן אנכי ארוך מתאימה לתמונות עם אובייקטים שמצולמים לגובה.
 

התאורה הנכונה לצילום

מתי בפעם האחרונה בדקתם מהיכן מגיע האור לפני שצלמתם תמונה? אם תצלמו תמונה כאשר מקור האור נמצא מאחורי האובייקטים המצולמים, התוצאה תהיה תמונה מטושטשת עם צבעים חיוורים. מיקום נכון של האובייקטים בהשוואה לאור מבטיח צבעים בהירים וחדים שנראים נהדר בכל סוגי ההדפסות. תמונה על קאפה תהיה תוספת נהדרת לכל בית או משרד, תכנון נכון יבטיח את קבלת התוצאה הטובה ביותר.

התקנון שלנו